Sidor

onsdag 28 oktober 2009

Mörker

Foto: Fröken Julie Varför är dethär med mörker så besvärligt när mörker KAN vara så trevligt? Jag tänker på mörker då man har ett stearinljus mitt i det. Eller mörkret under en varm filt - förslagsvis då en röd filt med vita hjärtan på... Hopplöst är det att stiga upp om morgnarna då det är mörkt. Och inte blir det bättre fram emot eftermiddagen heller då man kommer hem och - det fortfarande är mörkt. Blä. Jaja, det vara dagens gnäll detdär, från en som kom försent till jobbet imorse för att klockan inte ringde och hon istället vaknade då det började bli ljust - med andra ord alldeles för sent. Sen ännu till infodelen: Man får gärna tipsa andra om denna blogg ifall man tror att någon kan vara intresserad. Dock kan man också gärna nämna detta för mig så att jag på ett ungefär vet vem jag skriver för (inte för att jag nu mindar hemskt om någon tittar förbi utan att anmäla sin närvaro, men det är ju roligare ifall man lite vet i alla fall...). Efter lite mixtrande med inställningarna har jag nu sen också lyckats få till det så att man kan kommentera bloggen utan att logga in eller likande. Kommentera gärna om ni har lust - det är roligare om man vet att någon har läst...

4 kommentarer:

  1. Vet preciiis hur du känner dig (på alla punkter, både med mörkret och med läsare/kommentatörer på bloggen).

    Kommentarer är kul (vinkki, vinkki ;)

    Kramar från ett grymt mörkt Lund!

    SvaraRadera
  2. ja, jag vet - man är oförlåtligt lat med att kommentera. Särskillt blir tröskeln ännu högre om man måste logga in eller något annat tekniskt strul först. Skall skärpa mig :)
    kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Nåjo, tycker själv att det är helt okej att logga in om en vill kommentera som sig själv (och det liksom är bevisligen så, eller nånting) men jag förstår inte varför en *dessutom* ska bevis att en inte är en spam-bot. Elämä on, antar jag :)

    Förresten måste jag ju säga att dina bilder är jättefina! Jag har ingen egen kamera, men kanske jag kan låna av en kämppis eller nånting. Känns som om det finns grejer som jag också skulle vilja visa åt folk.

    SvaraRadera
  4. Jonej, att logga in är väl inte egentligen så mycket besvär, jag menar kanske egentligen bara att det kan bli jobbigt att skapa sig en massa bloggprofiler ifall man följer flera bloggar på olika portaler.
    Posta gärna bilder om du någon gång får tag på en kamera, det skulle ju vara roligt att se någonting av hur du har det.

    SvaraRadera